Admitere școlile de poliție – TESTE GRILĂ + TEORIE – Logică și argumentare
Despre curs
Admitere școlile de poliție – TESTE GRILĂ + TEORIE
Ce este cursul de Logica si argumentare pentru admiterea la scolile de politie?
Cursul de “Logica si argumentare” pentru admiterea la scolile de politie vrea sa fie un instrument de invatare, recapitulare, evaluare. Contine tot ce aveti nevoie pentru pregatirea partii de Logica din cadrul examenului de admitere. Intrebarile sunt formulate astfel incat sa acopere atat tipul de intrebari de la sesiunile de examen anterioare cat si întrebări posibile, epuizand în acest fel toata tematica de concurs.
Ce este diferit fata de cursul de Logica si argumentare pentru Bac?
Ei bine, desi sunt intrebari comune în aceste doua cursuri, deoarece tematica este comuna, exista si intrebari specifice doar admiterii la scolile de politie, cum ar fi cele regare de valoarea de adevar a propozitiilor categorice, cele legate de constructia unui silogism sau cele despre testarea validitatii silogismului prin regulile generale de validitate. Deasemenea, mai sunt prezente si testele de invatare, adica testele care au o imagine cu o sinteza a teoriei, imagine care va ajuta, atunci cand invatati, sa dati raspunsurile corecte.
Ce contine cursul?
13 clipuri video în care va este explicata teoria
65 teste grila, din care 22 de teste de invatare
Care este programa pe care o acopera?
Programa pe care o acopera este cea publicata în ghidul de admitere:
Argumentarea și structura argumentării
Termenii: caracterizare generală (definire, tipuri de termeni), raporturi între termeni
Propoziții categorice: tipuri de propoziții categorice, raporturi logice între propoziții categorice
Raționamente: caracterizare generală (definire, structură) – tipuri de raționamente: raționamente
deductive imediate cu propoziții categorice (obversiunea, conversiunea), raționamente deductive
mediate (silogismul – caracterizare generală, figuri și moduri silogistice, verificarea validității
silogismelor) și raționamente nedeductive (inducția completă și inducția incompletă);
Utilizarea unor raționamente adecvate în luarea deciziilor
Stabilirea unor corelații între întemeierea deciziilor, acțiune și consecințele acestora
Conținut curs
TERMENII, raport intensiune/extensiune, clasificarea termenilor, raporturi între termeni + TESTE GRILĂ (250 întrebări)
-
Termenii, prezentare generală și raportul dintre Intensiune/Extensiune
06:27 -
Test 1 – Raport intensiune/extensiune – învățare
-
Test 2 – Raport intensiune/extensiune – învățare
-
Test 3 – Raport intensiune/extensiune – evaluare
-
Test 4 – Raport intensiune/extensiune – evaluare
-
Clasificarea termenilor după intensiune și după extensiune
11:49 -
Test 1 – clasificare termeni – învățare
-
Test 2 – clasificare termeni – învățare
-
Test 3 – clasificare termeni – învățare
-
Test 4 – clasificare termeni – învățare
-
Test 1 – Clasificarea termenilor după INTENSIUNE – evaluare
-
Test 2 – Clasificarea termenilor după INTENSIUNE – evaluare
-
Test 3 – Clasificarea termenilor după INTENSIUNE – evaluare
-
Test 4 – Clasificarea termenilor după INTENSIUNE – evaluare
-
Test 5 – Clasificarea termenilor după INTENSIUNE – evaluare
-
Test 1 – Clasificarea termenilor după EXTENSIUNE – evaluare
-
Test 2 – Clasificarea termenilor după EXTENSIUNE – evaluare
-
Test 3 – Clasificarea termenilor după EXTENSIUNE – evaluare
-
Test 4 – Clasificarea termenilor după EXTENSIUNE – evaluare
-
Test 5 – Clasificarea termenilor după EXTENSIUNE – evaluare
-
Raporturile dintre termeni și reprezentarea lor grafică
08:52 -
Test 1 – raporturi între termeni – învățare
-
Test 2 – raporturi între termeni – învățare
-
Test 3 – raporturi între termeni – învățare
-
Test 1 – Raporturi între 2 termeni – evaluare
-
Test 2 – Raporturi între 2 termeni – evaluare
-
Test 3 – Raporturi între 2 termeni – evaluare
-
Test 4 – Raporturi între 2 termeni – evaluare
-
Test 5 – Raporturi între 2 termeni – evaluare